VOD- Nagranie z warsztatu Strefy ERM

Wyzwania stawiane przed jednostkami służby ochrony zdrowia w zakresie KSC.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć otrzymania dostępu do nagrania. Następnie zweryfikujemy Twoje zgłoszenie – dostęp do materiału otrzymują wyłącznie przedstawiciele Szpitali i Uniwersytetów Medycznych, do których wyślemy e-mail z linkiem do nagrania VOD.  Udział w STREFIE ERM DLA Szpitali i Uniwersytetów Medycznych jest całkowicie bezpłatny.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Co to jest cyberbezpieczeństwo, cyberprzestrzeń? Definicja, dlaczego jest to istotne?
  • Główne założenia i wymagania KSC.
  • Obowiązki i wymagania stawiane przed jednostkami służby zdrowia.
  • Audyt zgodności z KSC / KRI – dlaczego jest istotny?
  • Ewolucja wymagań ustawy o KSC.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Partnerzy Strefy ERM

O warsztatach Strefy ERM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których poznasz najlepsze praktyki stosowane przez liderów w Szpitalach i Uniwersytetach Medycznych w obszarze zarządzania ryzykiem. W czasie spotkań warsztatowych poznasz od podszewki wszystkie reguły, jakimi rządzi się proces zarządzania ryzykiem.

Poruszymy wszystkie istotne z punktu widzenia Risk Managera zagadnienia, takie jak – zasady określenia celów i mierników ich realizacji oraz sposobów ich monitorowania. Zaprezentujemy gotowe rozwiązania w zakresie analizy ryzyka i rodzaju podejmowanych działań w celu zmniejszenia ryzyka niezrealizowania zadań. Przedstawimy wypracowane na zintegrowanej bazie ryzyka referencyjne oddające specyfikę funkcjonowania w jednostkach służby zdrowia.

Scenariusz warsztatów tworzony jest na podstawie realnych sytuacji i zdarzeń występujących w procesie zarządzania ryzykiem, oraz realnych potrzeb szkolonych osób. Przed rozpoczęciem warsztatów trenerzy ustalą informacje dotyczące specyfiki organizacji, a co za tym idzie – potrzeb uczestników.

Gościem specjalnym webinaru był Bartosz Marczewski, Kierownik Działu Informatyki Samodzielnego Publiczny Wojewódzki Szpitala Zespolonego w Szczecinie.

Poznaj naszych trenerów

Bartosz Marczewski
Bartosz Marczewski
Kierownik Działu Informatyki

Kierownik Działu Informatyki Samodzielnego Publiczny Wojewódzki Szpitala Zespolonego w Szczecinie  (praktyk systemów HIS / RIS / PACS, orędownik i propagator budowania świadomości zagadnień security w organizacjach. Absolwent Politechniki Koszalińskiej i Uniwersytetu Szczecińskiego. Prywatnie miłośnik gór i zagorzały biegacz ultra.

Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Adam Jaczynski
Manager Sprzedaży, absolwent Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Poznaniu. Z wykształcenia ekonomista i specjalista ds. gospodarki leśnej. Specjalizuje się w sprzedaży w segmencie B2B. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami handlowymi. Wdrażał w swoich zespołach sprzedażowych metodologię Sandlera. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi systemów klasy ERP. Aktualnie pracuje w PBSG jako Dyrektor Sprzedaży. Prywatnie pasjonat sportu. Działacz w piłkarskim klubie sportowym (kierownik sekcji piłkarskiej Żaków i Orlików). Uprawiał wyczynowo piłkę siatkową, potem aktywnie zajął się tenisem ziemnym. Od wielu lat mieszkaniec Poznania, do którego przyjechał z nadmorskiego Kołobrzegu.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z drugiego z cyklu warsztatów

To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź program i uzyskaj dostęp do nagrania.