9.04.2020

12:00

COVID-19 – Jak zarządzać organizacją w dobie globalnego kryzysu – część II

W ubiegłym tygodniu mieliśmy przyjemność spotkać się z Państwem podczas pierwszego webinaru „COVID-19 czyli zarządzanie w dobie kryzysu”. Zgodnie z Państwa oczekiwaniami i naszymi zapowiedziami zapraszamy na drugie spotkanie, w którym podejmiemy tematy, które są dla Państwa kluczowe.
W dobie kryzysu wywołanego przez COVID-19 wiele przedsiębiorstw boryka się z problemem przywrócenia produkcji czy utrzymania świadczenia usług.
Pandemia koronawirusa spowodowała potrzebę ponownego przyjrzenia się działalności przedsiębiorstwa pod kątem oceny działania krytycznych procesów czy usług przedsiębiorstwa oraz zagwarantowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów, szczególnie zasobów ludzkich.
  • Jak ocenić krytyczność procesów czy usług?
  • Jak oszacować ilość niezbędnych zasobów?
  • Z jakiego powodu testowanie, szkolenia i doskonalenie jest tak istotne?
  • W jaki sposób zorganizować komunikację w sytuacji kryzysowej?

Webinar: COVID-19, czyli zarządzanie w dobie kryzysu

Zapraszamy na nasze drugie webinarium, podczas którego zmierzymy się z tematyką COVID-19, poruszając praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenia projektowe w zakresie systemów zarządzania ciągłością działania i zarządzania kryzysowego, podpowiemy na co należy zwrócić uwagę, aby uniknąć powielania błędów innych. Podczas webinarium poruszymy zagadnienia tj.
  • Ocena możliwości przywrócenia produkcji i utrzymania świadczenia usług.
    1. sposób oceny krytyczności procesów i usług,
    2. określenie i zapewnienie zasobów niezbędnych do utrzymania/wznowienia działania organizacji na minimalnym akceptowalnym poziomie.
  • Znaczenie testów, szkoleń i ciągłego doskonalenia w planowaniu ciągłości działania i zarzadzania kryzysowego.
  • Sposób komunikacji wewnątrz organizacji (do pracowników) i na zewnątrz organizacji – przykłady komunikatów.
Bez względu na etap rozwoju sytuacji kryzysowej warto na bieżąco przeglądać procedury awaryjne i plany postepowania w sytuacji kryzysowej. Obecnie ilość zachorowań rośnie i trudno przewidzieć, jaki będzie dalszy przebieg pandemii i kiedy się zakończy. Obecny kryzys dotyka zarówno klientów, czyli stronę popytową jak i przedsiębiorców, czyli stronę podażową. Dlatego tak istotne jest przygotowanie, wdrożenie, utrzymanie i zastosowanie planu działania i procedur zarządzania kryzysowego.
Zapisz się już dziś i weź udział w naszym webinarium,
aby zwiększyć szanse na przetrwanie swojej organizacji w dobie globalnego kryzysu wywołanego pandemią COVID-19.