COVID-19 – Jak zarządzać organizacją w dobie globalnego kryzysu – część II
W ubiegłym tygodniu mieliśmy przyjemność spotkać się z Państwem podczas pierwszego webinaru „COVID-19 czyli zarządzanie w dobie kryzysu”. Zgodnie z Państwa oczekiwaniami i naszymi zapowiedziami zapraszamy na drugie spotkanie, w którym podejmiemy tematy, które są dla Państwa kluczowe.
W dobie kryzysu wywołanego przez COVID-19 wiele przedsiębiorstw boryka się z problemem przywrócenia produkcji czy utrzymania świadczenia usług.
Pandemia koronawirusa spowodowała potrzebę ponownego przyjrzenia się działalności przedsiębiorstwa pod kątem oceny działania krytycznych procesów czy usług przedsiębiorstwa oraz zagwarantowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów, szczególnie zasobów ludzkich.
-
Jak ocenić krytyczność procesów czy usług?
-
Jak oszacować ilość niezbędnych zasobów?
-
Z jakiego powodu testowanie, szkolenia i doskonalenie jest tak istotne?
-
W jaki sposób zorganizować komunikację w sytuacji kryzysowej?
Webinar: COVID-19, czyli zarządzanie w dobie kryzysu
Zapraszamy na nasze drugie webinarium, podczas którego zmierzymy się z tematyką COVID-19, poruszając praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenia projektowe w zakresie systemów zarządzania ciągłością działania i zarządzania kryzysowego, podpowiemy na co należy zwrócić uwagę, aby uniknąć powielania błędów innych. Podczas webinarium poruszymy zagadnienia tj.
-
Ocena możliwości przywrócenia produkcji i utrzymania świadczenia usług.
-
sposób oceny krytyczności procesów i usług,
-
określenie i zapewnienie zasobów niezbędnych do utrzymania/wznowienia działania organizacji na minimalnym akceptowalnym poziomie.
-
-
Znaczenie testów, szkoleń i ciągłego doskonalenia w planowaniu ciągłości działania i zarzadzania kryzysowego.
-
Sposób komunikacji wewnątrz organizacji (do pracowników) i na zewnątrz organizacji – przykłady komunikatów.