Planowanie i praktyczna realizacja testów ciągłości działania.
Szkolenie skierowane jest do menedżerów wyższego i średniego szczebla najważniejszych działów organizacji, pracowników odpowiedzialnych za planowanie ciągłości działania organizacji i poszczególnych jednostek organizacyjnych, konsultantów.
Czas trwania:
2 dni (zajęcia prowadzone są w formie wykładu i warsztatu).
Nabywane umiejętności:
W trakcie szkolenia, jego uczestnicy poznają sposoby sprawdzenia, czy przedsięwzięte środki w zakresie zarządzania jakością usług IT w ich organizacji są właściwie realizowane i nadzorowane oraz czy osiągane są założone rezultaty. Umiejętności zdobywane podczas szkolenia pozwolą jego uczestnikom na samodzielnie prowadzenie audytów ciągłości działania w organizacji. Przedstawiane zostaną również wymagania norm i standardów w zakresie zarządzania ciągłością działania. Na podstawie praktycznych ćwiczeń uczestnikom warsztatu przedstawiane zostaną sposoby planowania i realizacji wymagań w zakresie ciągłości działania.
Tematy szkolenia:
W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę praktyczną obejmującą takie tematy jak:
Aspekty zarządzania usługami IT w zarządzaniu ciągłością działania.
Przegląd standardu ISO 22301.
Ciągłość działania a analiza ryzyka.
Analiza ciągłości działania (BIA).
Określanie strategii w zakresie ciągłości działania.
Opracowanie i wdrażanie planów ciągłości działania (jak zaplanować ciągłość działania, jak pisać plany awaryjne, jak aktualizować i testowe plany awaryjne, ciągłość działania a zarządzanie kryzysowe, nadzór nad systemem zarządzania ciągłością działania)
Ta strona używa pliki cookies, dzięki którym serwis może działać poprawnie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. AkceptujęCzytaj więcej