Informacja o usłudze
BPM 2.0 jest nową klasą systemów informatycznych będąca rozwinięciem dotychczasowych aplikacji, które umożliwiają modelowanie procesów biznesowych z osiągnięciami technologii Web 2.0, pozwoliło to na zaspokojenie oczekiwań użytkowników w zakresie tworzenia własnych formularzy, współdzielonych repozytoriów wiedzy, definiowania danych wykorzystywanych w realizacji procesów biznesowych i dokumentujących ich realizację, tworzenie grup roboczych, kalendarzy, planowanie zadań i zarządzanie ich listami.
Możliwe jest również tworzenie odpowiednich profili dostępu do przetwarzanych informacji dla każdego użytkownika w zależności od pełnionej roli w organizacji, nadawanie lub odbieranie mu odpowiednich uprawnień oraz możliwość ich kontroli. Wprowadzenie do system BPM 2.0 szeregu nowych technicznych elementów, które stanowią o sile i użyteczności tego typu rozwiązań, które odróżniają je od poprzednich systemów. Automatyzacja według BPM 2.0 usprawni działania każdej organizacji.
Przykładowe korzyści wynikające z automatyzacji:
-
Sformalizowanie i uporządkowanie codziennie wykonywanych zadań w postaci zarządzanych procesów z odpowiednio określonymi rolami i zakresami odpowiedzialności,
-
Czasowe ograniczenie realizacji poszczególnych etapów procesu,
-
Poprawa skuteczności i efektywności, poprzez dostarczanie obiektywnej i pełnej informacji dla najwyższego kierownictwa,
-
Możliwość integracji z innymi wdrożonymi systemami informatycznymi,
-
Automatyczna eskalacja w przypadku przekroczenia założonych terminów,
-
Możliwość powrócenia do poprzedniego etapu procesu w każdym chwili,
-
Zmniejszenie ilości wymaganych zasobów, potrzebnych do realizacji procesów,
-
Zwiększony poziom bezpieczeństwa danych przechowywanych w organizacji,
-
Szybki dostęp do danych, oraz podgląd przebiegu procesów,
-
Możliwość magazynowania wiedzy istotnej dla działania organizacji w przyszłości, w jednym miejscu oraz szybki do niej dostęp,
-
Lepsza komunikacja wewnątrz organizacji,
-
Poprawa komunikacji z otoczeniem organizacji,
-
Łatwe dostosowanie przebiegu procesów dla zmieniających się warunków wewnętrznych i zewnętrznych.
Zakres usługi
-
Audyt wykorzystywanych systemów i rozwiązań;
-
Zebranie wymagań od użytkowników systemu;
-
Dostarczenie i konfiguracja oprogramowania do automatyzacji procesów;
-
Opisanie istniejących procesów biznesowych;
-
Automatyzacja procesów;
-
Integracja z istniejącymi rozwiązaniami;
-
Opieka konsultantów po wdrożeniu.
W celu ograniczenia konfliktów, powstających na stykach różnych służb funkcjonalnych, niezbędne jest postrzeganie organizacji przez pryzmat zachodzących w niej procesów. Powoduje to powstanie dynamicznego obrazu zmian zachodzących w firmie.
W wyniku takiego spojrzenia zarządzający wykracza poza funkcjonalny układ struktur, uzyskując możliwość weryfikacji skuteczności wielu, powiązanych ze sobą działań organizacji i podejmowania decyzji o ich doskonaleniu. Kierunki tego doskonalenia, to takie budowanie sekwencji i powiązań procesów, aby w sposób maksymalny przyczyniały się one do realizacji celu, którym dla organizacji komercyjnej jest zarabianie pieniędzy, a dla jednostki administracji publicznej skuteczne i efektywna realizacja zadań.
Cel ten określa kierunek polaryzacji procesów w w organizacji tak, aby były one skierowane na klienta i jego satysfakcję, gdyż właśnie poprzez zadowolonych klientów firma zarabia, a jednostka publiczna realizuje swoje zadania.

Napisz do nas
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]