ARP PBSG

2009-09-12 Agencja Rozwoju Przemysłu SA wybrała PBSG na świadczenie  usług doradczych w zakresie przygotowania i wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ryzykiem. W ramach postępowania przetargowego oferta PBSG okazała się najlepszą spośród złożonych. Projekt wdrożenia podzielony został na dwa etapy i obejmuje: Etap I: DIAGNOZĘ PRZEDWDROŹENIOWĄ Analiza obszarów zarządzania ryzykami Identyfikacja potrzeb w odniesieniu do zarządzania ryzykiem…

PGE KWB Bełchatów PBSG

2009-08-21  PBSG podpisała umowę doradczo-szkoleniową w zakresie wdrożenia systemu bezpieczeństwa informacji wg ISO 27001 z PGE Kopalnią Węgla Brunatnego Bełchatów należącej do Grupy Energetycznej PGE. PGE Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów jest kolejną spółką grupy PGE (Polska Grupa Energetyczna), którą obsługuje PBSG, obok PGE Elektrownia Turów SA. W ramach umowy zostaną przeprowadzone m. in.: szkolenia w…

Eurojuris Polska PBSG

2009-08-06 Pierwsza kancelaria prawna w Polsce  CWW (Eurojuris Polska) przeprowadziła pozytywnie proces certyfikacji  w zakresie bezpieczeństwa informacji wg ISO 27001. Kancelaria CWW jest założycielem pierwszego polskiego konsorcjum prawniczego Consortio LEX (www.consortio.pl), zrzeszającego największe polskie kancelarie prawnicze. Dzięki współpracy w ramach konsorcjum kancelaria może prowadzić czynności prawne w takich miastach jak: Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Piotrków Trybunalski,…

Szpital Latawiec Antykorupcja

2009-07-22 Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej "LATAWIEC" w Świdnicy pierwszym w Polsce szpitalem z certyfikowanym Systemem Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy należy do najnowocześniejszych szpitali na Dolnym Śląsku. Szpital posiada certyfikat jakości zgodny z normą ISO 9001:2000 oraz certyfikat akredytacyjny potwierdzający Status Szpitala Akredytowanego. Szpital dysponuje wykwalifikowanym personelem i nowoczesną…

Smart, KRUS

2009-07-06 Zakończyły się kolejne wdrożenia oprogramowania Smart do zarządzania procesami i ryzykiem w administracji publicznej: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, KRUS,  4 Wojskowy Szpital Polikliniczny we Wrocławiu. Według ekspertów PBSG, administracja publiczna szuka oprogramowania o dużej funkcjonalności przy założeniu niewysokich  kosztów zakupu i utrzymania. Kryteria te doskonale spełnia oprogramowanie Smart, które przy porównywalnej funkcjonalności jest kilkadziesiąt…

NBP PBSG

2009-07-01 Eksperci PBSG zakończyli serię szkoleń w zakresie zarządzania ryzykiem, audytu i kontroli wewnętrznej wg COSOII i COSO I dla Narodowego Banku Polskiego. Umowa obejmowała serię szkoleń dla kilkudziesięciu pracowników, w zakresie: Budowy Modelu COSO I, Zarządzanie ryzykiem wg COSO II Systemu kontroli wewnętrznej wg COSO, Opracowania programu zadania audytowego przeprowadzanego na bazie COSO, Sposobów…

Multimedia Polska wybiera PBSG

2009-06-30 Multimedia  Polska SA podpisała umowę z PBSG w zakresie opracowania i wdrożenia mechanizmów zarządzania ryzykiem w ramach systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001. Rozpoczęty projekt obejmuje m.in. przygotowanie propozycji metodyki zarządzania ryzykiem, przeprowadzenie klasyfikacji informacji, przeprowadzenie analizy ryzyka oraz przygotowanie planu postępowania z ryzykiem. Projekt jest częścią przyjętej przez Multimedia Polska SA strategii…

Wdrożenie ISO 27001 w Lurgi SA

2009-06-24 PBSG podpisała umowę z Lurgi SA spółką międzynarodowego koncernu Lurgi GmbH na wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001, analizę bezpieczeństwa IT oraz opracowanie mechanizmów ochrony danych osobowych. PBSG zakończyło pierwsze etapy umowy podpisanej w maju z Lurgi SA będącego częścią międzynarodowego koncernem Air Liquide.  Zakres usług obejmuje opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem…

UM Wrocław ITIL

2008-01-28 PBSG realizuje projekt doradczy w zakresie doskonalenia procesów zarządzania IT wg ITIL dla Urzędu Miasta Wrocław. Umowa PBSG z Urzędem Miasta Wrocław zakłada opracowanie katalogu usług, regulaminu świadczenia usług informatycznych w tym przygotowanie wytycznych do opracowania procedur zarządzania usługami, poziomem usług (wskaźniki, monitorowanie, raportowanie) oraz określenie zasad definiowania zgłoszeń serwisowych wraz z monitorowaniem statusu…