Warsztaty Strefy ERM

Jak zbudować i zautomatyzować system zarządzania ryzykiem w PGZ?

Partnerzy Strefy ERM

O warsztatach Strefy ERM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których poznasz najlepsze praktyki stosowane przez liderów w Spółkach Polskiej Grupy Zbrojeniowej w obszarze zarządzania ryzykiem. W czasie spotkań warsztatowych poznasz od podszewki wszystkie reguły, jakimi rządzi się proces zarządzania ryzykiem.

Poruszymy wszystkie istotne z punktu widzenia Risk Managera zagadnienia, takie jak – zasady określenia celów i mierników ich realizacji oraz sposobów ich monitorowania. Zaprezentujemy gotowe rozwiązania w zakresie analizy ryzyka i rodzaju podejmowanych działań w celu zmniejszenia ryzyka niezrealizowania zadań. Przedstawimy wypracowane na zintegrowanej bazie ryzyka referencyjne oddające specyfikę funkcjonowania Spółki.

Scenariusz warsztatów tworzony jest na podstawie realnych sytuacji i zdarzeń występujących w procesie zarządzania ryzykiem, oraz realnych potrzeb szkolonych osób. Przed rozpoczęciem warsztatów trenerzy ustalą informacje dotyczące specyfiki organizacji, a co za tym idzie – potrzeb uczestników.

Będziemy mieli przyjemność gościć specjalnego partnera strefy – ………………., …………………………. w Cenzin. Opowie o swoich doświadczeniach w zarządzaniu ryzykiem w Spółce Polskiej Grupy Zbrojenowiej.

Kiedy i gdzie?

Data 16.12.2021

Data 16.12.2021

Jedyna edycja warsztatów w tym roku.

10.00-12.00

10.00-12.00

2H interaktywnych praktycznych warsztatów.

Online

Online

„Na żywo” z możliwością zadawania pytań i wymiany doświadczeń.

Koszt

Koszt

Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Poznaj naszych trenerów

Imię i nazwisko Cenzin
Imię i nazwisko Cenzin
Stanowisko

Opis

Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Adam Jaczynski
Dyrektor Sprzedaży
Manager Sprzedaży, absolwent Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Poznaniu. Z wykształcenia ekonomista i specjalista ds. gospodarki leśnej. Specjalizuje się w sprzedaży w segmencie B2B. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami handlowymi. Wdrażał w swoich zespołach sprzedażowych metodologię Sandlera. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi systemów klasy ERP. Aktualnie pracuje w PBSG jako Dyrektor Sprzedaży. Prywatnie pasjonat sportu. Działacz w piłkarskim klubie sportowym (kierownik sekcji piłkarskiej Żaków i Orlików). Uprawiał wyczynowo piłkę siatkową, potem aktywnie zajął się tenisem ziemnym. Od wielu lat mieszkaniec Poznania, do którego przyjechał z nadmorskiego Kołobrzegu.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Tomasz Borkowski
Key Account Manager
Key Account Manager, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 5 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od ponad 4 lat pracuje w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Weronika Czyżewska
Konsultant w zakresie RODO, SZBI, KSC, ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku geologia oraz Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwem. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, bezpieczeństwie informacji oraz cyberbezpieczeństwie. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w analizie i prezentacji wyników finansowych przedsiębiorstw oraz w zarządzaniu ludźmi. Ma kilkuletnie doświadczenie w realizacji audytów i szkoleń, opracowaniu dokumentacji oraz kierowaniu projektami. Jako kierownik nie raz z powodzeniem rozwiązywała sytuacje kryzysowe, osiągając zamierzone cele. Aktualnie pracuje w PBSG jako konsultant ds. RODO, SZBI, KSC. Prywatnie uwielbia tańce latynoamerykańskie, a dzięki uporowi i ciężkiej pracy w 2013 roku zdobyła tytuł wicemistrzyni Europy w formacjach tanecznych. Wieczorami zgłębia swoją wiedzę na temat instrumentów finansowych i analizy technicznej wykresów giełdowych. Mieszka w Nowym Tomyślu, do którego przeniosła się z Poznania w 2020 roku.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Co znaczy zarządzać ryzykiem w firmie, czyli co to jest ryzyko operacyjne i jak wpływa na funkcjonowanie organizacji, źródła ryzyka operacyjnego.
  • Model zarządzania ryzykiem w kontekście zewnętrznym i zewnętrznym czyli identyfikowanie źródeł ryzyka i ich charakteru, określanie apetytu na ryzyko i związane z nim możliwe podejścia do ekspozycji na ryzyko.
  • Organizacja procesu zarządzania ryzykiem w Spółkach PGZ – podział odpowiedzialności i rola funkcji kontrolnych.
  • Dokumentacja procesu zarządzania ryzykiem: polityka i strategia zarządzania ryzykiem.
  • Szacowania ryzyka zgodnie z wymaganiami Decyzji Nr 126/MON z dnia 16 sierpnia 2019r dot. nadzorowania jakości dostarczanego sprzętu do MON
  • Automatyzacja procesu zarządzania ryzykiem.
  • System raportowania jako system wczesnego ostrzegania.
  • Prezentacja systemu zarządzania ryzykiem. Case Study.

JAK ZAPEWNIĆ SOBIE UDZIAŁ?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć udziału w warsztatach. Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do wirtualnego spotkania. Zaloguj się do spotkania online. Udział jest całkowicie bezpłatny.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Nie zwlekaj – liczba miejsc jest ograniczona.

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Weź udział w drugim z cyklu warsztatów

Liczba miejsc jest ograniczona – zapewnij sobie udział już teraz. Sprawdź program i termin spotkania.