Rudolph W. Giuliani

2006-10-17    Rudolph W. Giuliani  – nasłynniejszy burmistrz Nowego Jorku prezentował 15 reguł przywództwa.  Do miana jednego z najważniejszych biznesowych wydarzeń tego roku w Polsce na pewno pretendować będzie spotkanie z legendarnym burmistrzem Nowego Jorku, które odbyło się w Warszawie w poniedziałek 16 października. Wydarzenie to zgromadziło licznych polskich menedżerów z czołowych polskich i zagranicznych…

Czytaj więcej

Niszczenie danych Information Week

2006-10-09 Niszczenie danych – przedsiębiorstwa i urzędy stoją przed ogromnym wyzwaniem kiedy mają określić co niszczyć, a co przechowywać   Przechowywanie i niszczenie danych przedstawiają dwie strony tego samego zagadnienia związanego z elementami zarządzania informacją  i odpowiedzialnością prawną organizacji. Które dane należy przechowywać, i kiedy powinno się je usuwać? Czy prawnicy wiedzą za każdym razem…

Czytaj więcej

PN-EN ISO 9000:2006

2006-10-05 Norma ISO 9000:2005 ma już swój odpowiednik wśród polskich norm – PN-EN ISO 9000:2006 – Systemy zarządzania jakością – Podstawy i terminologia…  Wprowadzona w zeszłym roku norma ISO 9000:2005 ma już swój odpowiednik wśród polskich norm – PN-EN ISO 9000:2006 – Systemy zarządzania jakością – Podstawy i terminologia. Dla przypomnienia publikacja normy ISO 9000:2005 miała…

Czytaj więcej

Antykorupcja w ministerstwie zdrowia

2006-10-05  Ministerstwo Zdrowia i działania antykorupcyjne W dniu dzisiejszym w Ministerstwie Zdrowia odbędzie się spotkanie z Panem Jim Gee Dyrektorem Generalnym Europejskiej Sieci do spraw Oszustw i Korupcji w Ochronie Zdrowia (European Healthcare Fraud and Corruption Network), oraz Panem Steve Phillips przedstawiciela Departamentu ds. Zdrowia w Anglii. Przedmiotem spotkania będzie dyskusja na temat przeciwdziałania korupcji i oszustwom…

Czytaj więcej

ISO 9001 w sektorze usług

2006-09-27 ISO 9001:2000 w sektorze usługowym Z ostatnich danych WTO przychód sektora usługowego w 2004 roku to 2,10 biliona dolarów. Szczególnie dużą dynamikę rozwoju tego sektora można zauważyć w krajach rozwijających się. Praktycznym elementem dla właściwego zachowania trendu rozwojowego w tym sektorze jest wdrażanie przez firmy świadczące usługi dobrych praktyk zawartych w normie ISO 9001:2000.…

Czytaj więcej