PN-EN ISO 9000:2006

2006-10-05 Norma ISO 9000:2005 ma już swój odpowiednik wśród polskich norm – PN-EN ISO 9000:2006 – Systemy zarządzania jakością – Podstawy i terminologia…  Wprowadzona w zeszłym roku norma ISO 9000:2005 ma już swój odpowiednik wśród polskich norm – PN-EN ISO 9000:2006 – Systemy zarządzania jakością – Podstawy i terminologia. Dla przypomnienia publikacja normy ISO 9000:2005 miała…

Czytaj więcej

Antykorupcja w ministerstwie zdrowia

2006-10-05  Ministerstwo Zdrowia i działania antykorupcyjne W dniu dzisiejszym w Ministerstwie Zdrowia odbędzie się spotkanie z Panem Jim Gee Dyrektorem Generalnym Europejskiej Sieci do spraw Oszustw i Korupcji w Ochronie Zdrowia (European Healthcare Fraud and Corruption Network), oraz Panem Steve Phillips przedstawiciela Departamentu ds. Zdrowia w Anglii. Przedmiotem spotkania będzie dyskusja na temat przeciwdziałania korupcji i oszustwom…

Czytaj więcej

ISO 9001 w sektorze usług

2006-09-27 ISO 9001:2000 w sektorze usługowym Z ostatnich danych WTO przychód sektora usługowego w 2004 roku to 2,10 biliona dolarów. Szczególnie dużą dynamikę rozwoju tego sektora można zauważyć w krajach rozwijających się. Praktycznym elementem dla właściwego zachowania trendu rozwojowego w tym sektorze jest wdrażanie przez firmy świadczące usługi dobrych praktyk zawartych w normie ISO 9001:2000.…

Czytaj więcej

Konferencje – Nowoczesne strategie zarządzania w gazownictwie

2006-09-18 Konferencje – Nowoczesne strategie zarządzania w gazownictwie termin: 25-26, 27 października 2006r. miejsce: Hotel Sofitel Victoria, Warszawa Konferencja organizowana przez Institute for International Research . Program konferencji obejmuje takie  tematy jak: modele zarządzania w firmie gazownictwa, unowocześnienie kompleksowego systemu zarządzania firmą, profesjonalny lobbying w gazownictwie, benchmarking w gazownictwie, zarządzanie ryzykiem w gazownictwie, nowoczesny marketing…

Czytaj więcej

Nowa jakość w procesie certyfikacji…

2006-09-15  Nowa jakość w procesie certyfikacji…  Wiele tysięcy certyfikowanych organizacji na świecie i ich klienci otrzymują dziś korzyść w postaci nowego standardu zwiększającego zaufanie dla przeprowadzanych procesów certyfikacji – ISO/IEC 17021:2006, Conformity assessment – Requirements for bodies providing audit and certification of management systems. Norma określa rygorystyczne wymagania kompetencyjne, a także wymagania związane z zachowaniem…

Czytaj więcej