PBSG zakończyła audyt stosowanych zasad zarządzania sytuacja kryzysową w Basell Orlen Polyolefins, jak również spełnienia wybranych wymagań określonych w normie odniesienia ISO 22301.

Celem przeprowadzonego badania audytowego była analiza działań zarządczych i komunikacyjnych w sytuacjach kryzysowych w Basell Orlen Polyolefins. Ocena przyjętych zasad obejmowała swym zakresem: Ocenę wprowadzonych procedur zarządzania kryzysowego w Spółce oraz ich przejrzystość i użyteczność w sytuacji kryzysowej. Praktyczną weryfikację efektywności wdrożenia tych zasad w Spółce. Zakres realizowanych prac obejmował swym zakresem: Przygotowanie i organizację audytu zarządzania kryzysowego, w tym przeprowadzenie spotkań organizacyjnych z przedstawicielami Spółki oraz wystąpienie o…

Czytaj więcej

GDFSUEZ Energia Polska i PBSG podpisała umowę na usługi doradztwa w zakresie opracowania planów ciągłości działania krytycznych usług, opracowania planów awaryjnych, scenariuszy testowania tych planów oraz testowanie tych planów.

Realizacja prac odbywać będzie się w 2 etapach: ETAP 1 – w zakres etapu wchodzi: 1. Uzgodnienie z biznesem GDF SUEZ Energia Polska S.A., Strategii Ciągłości Działania usług IT: Przeprowadzenie analizy wymagań biznesowych w zakresie Planu Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych na podstawie rozmów z właścicielami krytycznych usług/systemów IT, Uzgodnienie podejścia przedsiębiorstwa do zarządzania ciągłością…

Czytaj więcej

PBSG zakończyła w NEWAG SA projekt opracowania modelu zarządzania ryzykiem wraz z wdrożeniem procesu korporacyjnego zarządzania ryzkiem oraz implementacji metodyki w oprogramowaniu e-risk

Zakres prac objął następujące etapy: Analiza rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem w kontekście obszarów ryzyka Opracowanie modelu zarządzania ryzykiem – koncepcja struktury zarządzania |Polityka Zarządzania ryzykiem| oraz metodyka zarządzania ryzykiem. Ocena ryzyk związanych z działalnością klienta wraz z analizą stosowanych mechanizmów kontrolnych oraz ustanowieniem planu postępowania z najbardziej znaczącymi ryzykami. Przygotowanie raportu końcowego obejmującego podsumowanie…

Czytaj więcej

PBSG zakończyła w Poczcie Polskiej projekt opracowania i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania zgodnie z normą ISO/IEC 22301. Przedmiotem projektu było zredefiniowanie, udokumentowanie oraz wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania – a w szczególności spełnienie wszystkich wymagań norm ISO 22301 w tym zakresie.

Pierwszym etapem rozpoczynającym realizację projektu była diagnoza, której celem jbyło określenie bieżącego poziomu zarządzania ciągłością działania w poszczególnych komórkach organizacyjnych,a także dojrzałości procesu zarządzania ciągłością działania. Podczas prac analitycznych zweryfikowane zostało spełnienie wymagań normy ISO 22301, tak aby możliwe było precyzyjne określenie dalszych działań dostosowawczych. Analiza BIA. W trakcie realizacji tego etapu konsultanci opracowali ankiety…

Czytaj więcej