Amica Wronki i PBSG podpisała umowę na dostarczenie i wdrożenie rozwiazań IT (IDEA CaseWare) w zakresie Revenue Assurance. W szczególności Amica Wronki SA poszukiwała narzędzi pozwalajacych na szybkie i skuteczne nadzorowanie i prowadzenie badań z zakresu przetwarzania i analizy dużych wolumenów danych, zapobiegania, monitorowania i wykrywania nieprawidłowości i błędów mających wpływ na przychody.

Wdrożenie IDEA Case Ware pozwoli  powiązać zagadnienia dotyczące struktury organizacyjnej, procesów i technologii (systemów IT). W konsekwencji Amica otrzyma  efektywne narzędzia do kontrolowania  i korelacji całego procesu generowania przychodów. Po serii testów narzędzia IDEA Case zostały wybrane  przez Amicę i aktualnie wykorzystywane są w zakresie optymalizacji, w szczególności związanymi z analizą danych i zarządzaniem dużymi …

Czytaj więcej

Zapraszamy do uczestnictwa w pierwszej edycji Kongresu GRC (2015) w Polsce. Kongres organizowany jest przez Fundację Edmunda J. Saundersa oraz IIC Chapter Poland. PBSG jest partnerem merytorycznym I Kongresu GRC (2015) w Polsce oraz gospodarzem Warsztatu “Ryzyko” – 2 dzień.

O czym także będziemy mówić w trakcie warsztatów: Nie trudno zaobserwować narastającą modę na zarządzanie ryzykiem, ale czy rzeczywiście to tylko kolejna nowinka, którą warto się pochwalić? W przypadku skutecznego wdrożenia systemu zarządzania ryzykiem, staje się on podstawowym narzędziem zarządczym w organizacji. Ryzyko pojawia się w każdym obszarze funkcjonowania organizacji. Jednym z częstych błędów w zakresie…

Czytaj więcej

PBSG zakończyła audyt stosowanych zasad zarządzania sytuacja kryzysową w Basell Orlen Polyolefins, jak również spełnienia wybranych wymagań określonych w normie odniesienia ISO 22301.

Celem przeprowadzonego badania audytowego była analiza działań zarządczych i komunikacyjnych w sytuacjach kryzysowych w Basell Orlen Polyolefins. Ocena przyjętych zasad obejmowała swym zakresem: Ocenę wprowadzonych procedur zarządzania kryzysowego w Spółce oraz ich przejrzystość i użyteczność w sytuacji kryzysowej. Praktyczną weryfikację efektywności wdrożenia tych zasad w Spółce. Zakres realizowanych prac obejmował swym zakresem: Przygotowanie i organizację audytu zarządzania kryzysowego, w tym przeprowadzenie spotkań organizacyjnych z przedstawicielami Spółki oraz wystąpienie o…

Czytaj więcej

GDFSUEZ Energia Polska i PBSG podpisała umowę na usługi doradztwa w zakresie opracowania planów ciągłości działania krytycznych usług, opracowania planów awaryjnych, scenariuszy testowania tych planów oraz testowanie tych planów.

Realizacja prac odbywać będzie się w 2 etapach: ETAP 1 – w zakres etapu wchodzi: 1. Uzgodnienie z biznesem GDF SUEZ Energia Polska S.A., Strategii Ciągłości Działania usług IT: Przeprowadzenie analizy wymagań biznesowych w zakresie Planu Ciągłości Działania i Planów Awaryjnych na podstawie rozmów z właścicielami krytycznych usług/systemów IT, Uzgodnienie podejścia przedsiębiorstwa do zarządzania ciągłością…

Czytaj więcej