Webinar Akademii BCM

BCM - korzyści dla Twojej organizacji

Partnerzy Akademii BCM

PROGRAM WARSZTATÓW

Spotkanie ma charakter wywiadu z specjalnym gościem. Richard Knowlton, dyrektor wykonawczy Cambridge Cyber Centre, specjalista z ogromną wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez wiele lat w różnych częściach świata. Specjalizuje się na takich płaszczyznach jak: strategia korporacyjna, bezpieczeństwo cybernetyczne, polityka i zarządzanie ryzykiem. W rozmowie zostaną obszernie omówione tematy takie jak:

  • Definicja oraz znaczenie Business Continuity Manager.
  • Zmiany w BCM w Europie na przestrzeni ostatnich lat.
  • Różnice w postrzeganiu BCM w różnych krajach świata.
  • Poziom znaczenia BCM przez kadrę kierowniczą wyższego szczebla w organizacjach europejskich.
  • Różnica pomiędzy BCM, a bezpieczeństwem.
  • Rola międzynarodowych standardów w Zarządzaniu Ciągłością Działania.
  • Znaczenie Dyrektywy NIS2 i Rozporządzenia DORA w Zarządzaniu Ciągłością Działania.
  • Jak ważna jest certyfikacja.
  • Jak ważne będzie utrzymanie koncentracji organizacji na centralnym znaczeniu BCM w przyszłości.
  • Przykłady najlepszych praktyk BCM.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Poznaj naszych trenerów

Richard Knowlton
Richard Knowlton

Prezes Richard Knowlton Associates i dyrektor wykonawczy Cambridge Cyber Centre. Richard spędził sześć lat jako dyrektor ds. bezpieczeństwa korporacyjnego grupy Vodafone, a wcześniej pracował w Mediolanie jako dyrektor ds. globalnych operacji bezpieczeństwa w Grupie UniCredit, największym banku w Europie Środkowo-Wschodniej. Richard jest honorowym dożywotnim członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Zarządzania Bezpieczeństwem (ISMA) i członkiem Komitetu ds. Wizji Przyszłości w Międzynarodowym Instytucie Odzyskiwania Katastrof (DRI) w Nowym Jorku. Zasiadał w zarządzie Internet Security Alliance (ISA) z siedzibą w Waszyngtonie oraz Commonwealth Cyber Crime Initiative. Richard pracował w brytyjskiej służbie zagranicznej, zanim zaczął pracować w sektorze prywatnym. Mieszka we Włoszech.

Agata Drozdowska
Specjalista ds. sprzedaży, ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu na kierunku filologia rosyjsko – angielska oraz kulturoznawstwo. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe w dziedzinie PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wcześniej związana z księgowością na rynki zagraniczne, postanowiła odkrywać nowe horyzonty i rozpoczęła swoją przygodę w sprzedaży. Specjalizuje się w przetargach z sektora publicznego i biznesowego, a poza tym w swojej codziennej pracy wspiera naszych klientów w różnych obszarach. Aktualnie jako Account Manager stale się rozwija i świadczy usługi na wysokim poziomie. Prywatnie ma szeroki zakres zainteresowań, poczynając od sportów, głównie siatkówka, snowboard i jazda na rowerze, po naukę języków obcych oraz podróżowanie do najdalszych zakątków świata, jak Chiny czy Stany Zjednoczone. Mieszka w Poznaniu od ponad 20 lat, a przyjechała z miejscowości słynącej z chmielu i wikliny – Nowego Tomyśla.
Adriana Dziatkowiak
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany audytor wiodący ISO 22301, Menadżer Ryzyka ISO 31000, audytor wewnętrzny ISO 9001, ISO 27001. Świadczy usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwa informacji w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania ryzykiem w obszarach bezpieczeństwa informacji, zarządzania jakością, ciągłości działania, kontroli zarządczej, przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym i nadużyciom, modelowania procesów. Pełni wiodącą rolę w projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie ryzykiem (e-risk). W swej dotychczasowej karierze zrealizowała z sukcesem ponad 130 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadziła ponad 250 szkoleń w organizacjach sektora prywatnego oraz jednostkach administracji rządowej i samorządowej.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 5 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.

O warsztatach Akademii BCM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których dowiesz się czym jest ciągłość działania. Poznasz najlepsze praktyki zarządzania ciągłością działania wypracowane przez doświadczonych specjalistów.

Podczas tej Akademii BCM skoncentrowaliśmy się na międzynarodowym podejściu do zarządzania ciągłością działania. Przedstawimy perspektywę eksperta, który zdobywał swoje doświadczenie przez lata pracy w organizacjach zagranicznych. Porównamy nasze podejście jako firmy operującej głównie na terenie Polski, ale też rosnącej w globalnym kontekście. Omówimy również wpływ nowych europejskich standardów, takich jak Dyrektywa NIS2 oraz Rozporządzenie DORA na BCM. Przedstawimy najlepsze praktyki w zarządzaniu ciągłością działania wraz z nowatorskim spojrzeniem na potencjalne zmiany w przyszłości.

Partnerzy medialni

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z poprzedniego warsztatu

Sprawdź program i wypełnij formularz. Poczekaj na link do materiałów wideo, który prześlemy w wiadomości e-mail.